Blog o...



Ten blog będzie służył nam do zamieszczania materiałów związanych z realizacją
przez klasę VI. Szkoły Podstawowej w Paczynie Projektu "Weź byka za rogi - zostań ortograficznym torreadorem".

poniedziałek, 25 lutego 2013

Pisać poprawnie czy nie pisać - oto jest pytanie!

Wyszperane w sieci i gazetach....Zachowałam oryginalną pisownię.

1.


Cześć! Jestem Jagoda i mam 9 lat. 

Mam problem. Mam nadzieje rze mi pomorzecie. 
Jest to dla mnie wstydliwy temat...ale musze to komus powiedziec! bo niewytrzymam! 
Mam hłopaka.


/Bravo/


2.
Czesc na imie mam Macio i opowiem o prawdziwej Milosci ktura doswiadczylem wspulnie z moja dziewczyna Sandra.Zabawne jest to ze sie kochamy a nie mozemy byc razem,oboje bardzo cierpimy.Jedna polowa obwinia druga za rostanie...prosze jezeli kto kolwiek to pszeczyt niech doradzi co powinienem zrobic moje serduszko nalezy do niej nie zdradzilem jej nie bilem troche sie kucilismy ale zawsze bylo dobrze


/Internet/

3. 
/portal społecznościowy/

4

Zauwazyłam ,tu (...)że często dziewczyny i nie tylko dziewczyny piszą z błędami, nie czepiam się przecinków ani stylu pisania ale jak dla mnie niedopuszczalne są rażące błędy tj skÓrcz, bUl, patarzAłam,CHerbata  i wiele innych, jak myslicie czy internet ogłupia?? ja póki chodziłam do szkoły nie popełniałam błędów , ostatnio zdarza mi się lookać jak sie coś pisze , nie czytam książek ,jedynie to co jest zawarte w internecie... jestem pewa że te osoby które własnie popełniają takie błędy jakie wymieniłam nie mają dysleksji bo inne słowa też dosć trudne pisza poprawnie..głupio jest mi cytowac i poprawiać dziewczyny... 
Czyż nie wspaniale czyta się te teksty? Czy rażą Was pojawiające się w nich błędy ortograficzne i językowe? 
Co sądzicie o wypowiedzi autorki tekstu nr 4?
Zapraszam do dyskusji wokół problemu "Pisać poprawnie czy nie pisać - oto jest pytanie" !


11 komentarzy:

  1. Hahaha najbardziej rozśmieszyło mnie słowo CHerbata. B.P

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje . Ja też nie lubię się czepiać ludzi którzy piszą z błędami ,ale i też nie lubię takich błędów jak np.bUl,CHetrbata.

    A.S

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację internet źle na nas działa

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha najbardziej rozśmieszyło mnie słowo bUL !!! K.P

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację M C

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi Drodzy! Jak Was widzą/czytają, tak Was piszą (oceniają)...
    Zauważcie, że ludziom nawet w Internecie przeszkadza, gdy ktoś pisze niepoprawnie. Wypowiedź wypełniona wyrazami z bykami ortograficznymi oburza czytającego, jest często przyczynkiem do drwin z osoby zamieszczającej taki tekst.
    Wiele osób, po przeczytaniu "zabyczonej" wypowiedzi nie ma ochoty na nawiązanie bliższego kontaktu z autorem antyortograficznego dzieła sztuki.
    Znalezione w sieci byki z pewnego portalu społecznościowego: http://i.pinger.pl/pgr394/7f5fd121001782784acdf7bc/nasza-klasa-ortografia.png

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy na nasz ranking oceniający tabletki odchudzające- https://biodyne.org/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdź konto w jakim banku polecacie na poczta konto bankowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdź czym jest regeneracja pomp hydraulicznych - regeneracja pompy hydraulicznej

    OdpowiedzUsuń